25 Augusti

Andra dagen som arbetslös, och det suger.. Det finns ingenting att göra känns det som. Det enda man kan göra är att vara ute och gå med sanya, träna och typ sitta inne och glo. Alla andra jobbar ju, eller går i skolan! Måste nog ta tag i det här och skaffa mig ett riktigt jobb, så jag får någon inkomst och ett liv.
 
Köpte iaf en liten dator igår, en vit samsung NC10. Blev lite sur när jag kom hem och såg att det inte fanns Vista på den, men det borde jag ha tänkt på innan jag köpte den. Men men, man kan inte få allt!

Aja, om det överhuvudtaget är någon som jag känner som läser denna så är det bara att höra av er om ni vill hitta på nåt, jag är sällskapssjuk!

Snart kommer mamsen med lilla Hulken! Weho :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0