00:40

Jag är trött som en jävla räka. ändå så håller jag mig vaken. Ska upp kl 6 imorn och duscha, håret ser ut som ett smörpaket så det är ett måste. Förstår dock inte hur jag ska lyckas kliva upp då.

Men Erik vann idoooooool. Yes. Fast Calle hade lika gärna kunnat vunnit. Men men.
Man blev typ gråtfärdig när Eriks pappa kom upp på scenen och sen flickvännen. Buhuuu. Men hon stod där uppe lite för länge, blev ju bara pinsamt.

Jobb 0730-1600 imorn, och efter det bär det iväg till Hällesjö. Får se vad man hittar på där. På söndag blir det nog ridning och bakning! Woho.
Hoppas även på en tripp till Åre nästa veckan med brotha from anotha motha. Hoppas hoppas hoppas.

Men nu äre natta!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0