Dan före dan före doppardan

Två dagar kvar till julafton och julkänslan har tragiskt nog inte hittats ännu.. Men jag åker till mamma idag och ska fixa och trixa lite så jag hoppas den smyger sig fram då.
Ska även baka lussebullar idag, hoppas dom blir likade lyckade som sist!

Är så skönt att man är klar med julklapparna i tid för en gångs skull!! Vill dock köpa nå mer till bror, men vad? Allt han vill ha kostar ju typ över 1000 lappen. Hm.

Manne bli i sollefteå/minkelberget över jul så jag får inte träffa han förrän på juldagen eller annandagen.. Kommer inte ihåg sist vi var ifrån varann så länge. Tror det var när han jobbade i norge, och det var i somras.
Är ju inte länge egentligen, men är man van att ses varje dag så är det länge.. Men jag klarar mig :)

Men nu blir bakning!



Världens bästa Smulan! Älskar den här lilla tösen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0