Helgerna går alldeles för snabbt

Ja, det är jag nog inte ensamen om att tycka. Helgerna borde vara minst en dag längre. Man hinner ju knappt uppfatta att det är helg förrän den är slut. Men den här veckan blir den lite längre, iallafall för mig.
Men denna korta helg hann jag iallafall med att gratta mamma, kika på let's dance, promenera med mamma
 i det underbara värdet, gå på "dejt" och bara ha det allmänt trevligt och sist men inte minst så han jag och mamma med att storhandla. Hon måste vara bland de segaste personerna man kan ha med sig när man ska handla. Men som vanligt så lär jag vara precis likdan, har ärvt det mesta av henne så! :) 
Så det var en rätt händelserik helg ändå.  

Första perioden av praktiken är avklarad nu också och det har varit både och. Första veckan kändes helt okej, fick lära sig massa nytt osv, andra veckan sög, och sista var helt okej. Hade lätt klarat en vecka till, kommer kännas konstigt att inte behöva gå dit på tisdag.. Men men. Får se om jag får komma tillbaka :)
Så nu är det tänkt att jag ska vara hos mamma de resterande praktikveckorna, får se hur det går.

Nu är det snart GOSSIP GIRL!! Som jag har längtat! Sen ska jag till ronja och kolla på hennes älsklingsbjörn.

NkB prov imorn också. Fy fan säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0