Hemkommen och förbannad

Har nu varit hemma i ca en timme efter en mysig tripp till vår kära huvudstad.
Började med att mamma skjutsade mig, Iza och Johan till Sundsvall kl 7 på söndagmorgon för att vi skulle hinna med bussen som gick kl 9. Kom fram till Stockholm runt 2 tiden och begav oss nästan direkt till ett köpcentrum som heter Nacka Forum. Där brände man ju rätt mycket pengar på väldigt kort tid.. Handlade t.o.m. för pengar som inte ens var mina. Bra Carro, smart där. Men men, gjort är gjort och jag är glad för mina nya grejer. Sen åkte vi hem till Tina och Viktor och gick ganska snabbt iväg till en fin restaurang. Där åt vi mycket god mat och sedan gick vi hem och kikade på film och bara mös. 
Dagen efter begav vi oss till T-centralen där vi lämnade våra väskor. Efter det gick vi bara och fördrev tiden innan vi skulle till SINGING BEE! Kom till Frihamnen runt 2 och där blev det en lång väntan innan vi fick komma in. Väl inne blev vi bjudna på muffins och runt halv 4 fick vi komma in i studion. Där inne var det mycket roligt, får inte säga nåt mer om det :) Kom iväg däifrån runt kl 19 och fick då stressa rätt bra eftersom vi skulle hinna hämta väskorna på T-centralen och sen hinna komma till arlanda innan kl 21. Kom fram i bra tid och allt gick bra, tills vi skulle gå igenom någon kontroll där man skulle visa sitt handbagage.. Ja la upp mina grejer, och det visade sig att jag hade med mig grejer som man inte fick ha med sig! Så jag fick slänga min nagellacksborttagning, 2 hudlotioner och en hårmousse... Lite förbannad jag blev! Visst, inte hela världen kanske men jag blev jävligt förbannad för jag har verkligen inte råd att köpa några nya såna grejer för tillfället. Och jag MÅSTE ha dom! Ett i-landsproblem, MEN ÄNDÅ!!! Usch. Men men, kom väl hem oskadd, det är väl det viktigaste. TACK JOHAN FÖR ATT JAG FICK FÖLJA MED!

Och imorn är det praktik också + resten av veckan... Pallar fan inte med det. Vill bara att det ska bli helg, NU!
För på fredag fyller Mamma år och på lördag är det Alla hjärtans dag! :)

Måste också säga grattis till lillfisen Bella som fyller 2 år idag :)

Gnatt


Kommentarer
Postat av: KungJohan

Tack som följde med Carro! :D Skitbäst sällskap.

2009-02-09 @ 23:50:22
Postat av: Carro

HÅLLER MED! :)

2009-02-11 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0