Hoho

Jag som tänkte va duktig och inte käka nå godis idag, men se hur de gick.. Gick på affären och skulle köpa äpplen och råka titta lite för mycket på naturgodiset och vips! så gick jag därifrån med både äpplen och godis. Och youghurt. och ägg. haha. kan inte hålla i mina pengar jag. Men nu äre skärpning! Måste ha råd med stockholmsresan nästa vecka så nu blir det att leva på det vi har hemma. OCH INGE GODIS! men det är ju svårt att motstå.. Buhuu. Och imorn bjuder frida på tårta och grejer för hon fyller 19 på onsdag, och så berättade hon idag att hon hade bakat snickerskaka. M U M S! Godare finns ju knappt.. Men jag tränade iaf idag, så SÅ dåligt samvete behöver jag inte ha. Bara lite..

Vart inte att jag åkte till malin, hon och hela hennes familjen låg tydligen och var dunderförkylda och hade feber. Så ikväll ska jag nog bara slappa med fisen. Ska nog bara ligga och dega och kolla på film. Ska bli så skööönt. Vill bara att hon ska komma hem nu, är så tråkigt annars. Men bror är iaf hemma, och ska dessutom käka middag här hemma(?)! Helt otroligt. Fast jobbigt att han kommer och snikar på våran mat.. Höhö

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0