Snö snö snö

När ska den här förbannade snön och kylan försvinna? Är så otroligt less på att gå och frysa hela tiden. Kan det inte bara bli sommar istället? Längtar så otroligt mycket till värmen.

Igår kom pappa hem från blekinge och blir kvar här till fredag :) Han tog tåget hemifrån sig runt halv 6 igårmorse och var framme i Östersund 19.00 på kvällen.. Fröstår inte hur han pallade det men men. Är rätt mysigt att åka tåg ändå!

Hade även körlektion och det gick ovanligt bra! Kände mig ovanligt lugn och hade kontroll i de flesta lägen. Var riktigt kul att köra för en gångs skull! Har lektion 13.45 idag igen, får se om det går lika bra då..

Och så var det den vanliga träningen på tisdagar, bodypump och som det var tänkt spinning, men den hoppade vi över.. Jag kände mig så otroligt slut i hela kroppen så jag pallade inte. Blir nog det idag istället. Har dock riktig träningvärk idag och jag fattar inte varför! Jag får det efter varje pass även fast jag kör med nästan samma vikter.. Blir tokig. Men men.
Ska iväg till farmor ikväll också, hon vet inte att pappa är hemma så det ska bli lite spännande att överraska henne! :)

Och imorn får jag träffa min favorit igen, längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0