Söndag

Som sagt, jag gillar inte söndagar.. Så otroligt dryga! Det jag gjort idag är att jag vaknade, ätit, kollat på tv, ätit. hälsat på hundarna, pratat i telefon, väckt mamma, ätit, kollat på trav, ätit och nu sitter jag här. Helt sjukt! haha. Slapp att åka buss in till stan iaf, micke är snäll och skjutsar in mig imornbitti istället. Börjar inte förrän 12.15 så. Woho!

Imorn ska jag träffa Malin också, ska bli trevligt! Vi ska käka middag, kika på olika serier och bara ha det mysigt :)

Och nu är det bara en vecka kvar till SINGING BEE! :D:D


Kommentarer
Postat av: KungJohan

Tagga järnet till sthlm! :D

2009-02-01 @ 21:43:57
Postat av: Carro

Jaaa, längtar som fan!

2009-02-04 @ 12:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0