Stockholm imorn

100-dagars = check! Missade dock att det stod på båda biljetterna att man måste vara inne på ställena INNAN 22.00.. Skämtar dom? Då har man juknappt hunnit komma igång med att förfesta! Eller jo, men typ inte.. Men men, bara att gilla läget. Måste ju ut på 100-dagars så!
Har haft en mer än bra helg. Åkte ifrån stan på torsdagen och sen har jag bara haft det mysigt hela tiden. Me like a lot. Men nu sitter jag bara hemma och väntar på att melodifestivalen ska börja, har inget bättre att roa mig med ikväll. Tyvärr. Men man kan inte alltid få som man vill. Har dock Robin och Carro som sällskap så det funkar!

Och imorn blire STOCKHOLM! Wooooohooo!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ronja

Man "måste" inte vara inne på krogen innan 22, alltså jag frågade hon på zlave och hon sa att det är bäst om man är det för att slippa kön liksom, men man kommer in senare ändå! :)

2009-02-10 @ 21:08:21
URL: http://nordlundronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0