hej hej, hemskt mycket hej

Sammanfattning av helgen + torsdag:

Torsdag - Tog en hemmadag med Iza och bara gjortde lite nödvändiga saker som att typ diska, dammsuga, byta gardiner m.m. Sen blev det körskolan några timmar. Efter det tränade vi och sen åkte vi hem och lagade en mycket utsökt måltid. Sen kom micke och hämtade mig och vi begav oss till Hällesjö.

Fredag
- Gjorde inte mycket, följde med mamma och micke upp till skogen där de hade gäster. Sen skjutsade vi hm gästerna till Gällö och stannade på middag hos Mickes mamma. Efter det for vi hem och kikade bara på tv.

Lördag - Åkte en sväng till Hammarstrand, och sen blev det en promenad. Hoppade in i duschen när jag kom hem och sen lagade jag mat. Sen skjutsade mamma mig till Macken där Iza, Manne och Ronja var och efter Iza hade stängt åkte vi till Västanede, där hon bjöd oss + Robin & Tommy på tårta :) Efter det blev det film, The dark knight, som var väldigt seg. Sen vare natta.

Söndag - Blev hämtad i Västanede av mamma halv 8, sen begav vi oss till Gällö där vi skulle hämta gäster som skulle skjutsas till flyget. Efter det for vi och handlade, och sen blev det bara massa dötid. Och nu sitter jag här och är väldigt rastlös.. Gosh. Ska iaf äta middag med min bror idag, som inte hänt på hur länge som helst känns det som! Woho.

Härligt helg! Eller nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0