Klaart!

Nu är projektarbetet äntligen klart och det känns hur bra som helst. Nu är det gjort! Det som man gått och vait orolig över, under en väldigt lång tid.. Nu är det bara att tänka på alla andra sjuttielva saker man har att göra den här våren. Först och främst måste jag ha ett JOBB! Men det blir ju aldrig att jag gör nåt åt det. Behöver verkligen en spark i baken, trots att jag sagt till mig själv att jag ska ta tag i det själv och klara av det själv.
Jaja, nu ska jag iväg och kolla på några andra redovisningar och sen ska jag nog fördriva tiden med Iza tills träningen börjar.
Sedan får man se vad resten av kvällen har att erbjuda.. Blir nog tyvärr ensam hemma, tycker inte om det. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0