liiiivin on the eeeeedge!

Sitter och lyssnar på när fisiza spelar guitar hero. Rätt roligt att lyssna på! Iaf hennes olika ord som kommer ur munnen.. Inte så snälla vissa gånger. haha.
Idag har jag gjort nada, precis som jag trodde. Var ute med Totte en sväng så han fick röra på sig, försökte plugga till psykologiprovet, hälsade på några holländare och kollade på mamma häst på datan som sprang. Hon blev 2:a! Grattis till henne och mamma :)

Imorn kommer blir en udda dag. Vet inte om den kommer bli jobbigt, men det lär väl visa sig.
Tänkte stanna hemma hela dagen så man hinner med lite grejer att göra.
Först tänkte jag försöka ta en lång sovmogon, iaf till 10.
Sen ska jag följa med Iza in på stan, och så ska jag på JC en sväng.
Sen ska jag träna.
Sen blire hemfärd och sen ägna mig 100% åt projektarbete.
Och sen äre bara att hoppas på att jag och mina 2 kollegor i projektarbet möts upp nånstans och blir klar med skiten! Guuuud va skönt det ska bli. Längtar tills tisdagen är över...

Längtar till den 30e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0