Prettymountain hela helgen

Ja, det blev en hel-helg hos Ronja. Inte riktigt planerat men, det va kul!
I fredags blev man först bjuden på middag hos Fagerbergs. Eva hade gjort jättegoda hemmagjorda piroger som många fick njuta av. Var släktträff som vanligt, som jag alltid säger. Sant iofs, var ju Ronja, Robin, Linda, Eva, Manne, Kjell, Iza och så jag. Så det var bara jag och Linda som var lite udda haha.
Sen var vi till RonjaN en sväng, var inte tänkt att jag skulle dricka men det blev litegrann ändå.. Gjorde dock inte så mycket, hade en trevlig kväll!

Dagen efter tillbringades även den hos RonjaF. Tog det mest lugnt, kollade på "Ett livsverk - Björn Gustafsson". Man skrattade ju som man fick ont i magen! Sen skulle vi var duktiga och ta en promenad. Dock så kom vi inte längre än till macken, där det köptes godis och så fick vi skjuts hem till Ronja av Tommy haha. Sen kom David och Pernilla.
Senare hade Eva gjort en supergod Paj som man njöt av ett bra tag. Efter det gick vi och kollade på när nå grabbar spelade hockey, men det var rätt kallt som vi gick hem rätt snabbt. Och sen på kvällen blev det mest singstar och typ skrattfest! haha. Kom inte i säng förrän halv 4, men det var de värt.

Och nu sitter jag hemma i Hällesjö och funderar på hur man kommer till stan. Känner inte för att åka dit...


12 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

synd att du itne stannade i helgen :(

2009-01-18 @ 16:24:40
URL: http://jennifer911125.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0