Tisdag

Sitter på sista lektionen nu, känns skönt. Men jag har körlektion 15.30, gruvar mig verkligen. Tycker inte om det där med att köra bil, eller jo det gör jag, men inte men den läraren som jag har.. Han är så stel på något sätt så det känns inte bra. Men men, får stå ut de körlektioner jag har kvar. Vill ha körkortet NU!
I eftermiddag blir det hårdträning, 2 pass och sen ska jag och Iza bara ta det lugnt och basta.. :) Kommer nog känna sig duktig efteråt!

Imorn har jag en lektion, riktigt skönt! Sen ska jag på NFI och färga håret, gruvar mig inför det också. Tycker om när jag får göära nåt nytt med mitt hår men jag är så fruktansvärt nervös att jag ska bli missnöjd!
Vilka problem jag har alltså.. Är egentligen fjantig som gruvar mig inför såna här småsaker, kanske ska börja tänka på de som har de värre.

Har fixat praktikplats också! Har inget med min linje att göra dock, men jag har iaf praktikplats! Wooohooo, living the dream! eller nåt..

Nu ska jag jobba vidare!

10 dagar

Kommentarer
Postat av: Izer

du kör med Björn stenhårt du! haha. ;D

2009-01-24 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0