Can't read my pokerface

Dagen började med en promenad runt berget, var riktigt skönt faktiskt. Ångrar dock att jag inte pallrade mig till gymmet, men det får bli imorn istället.
Tog en kaffe med Malin på stan, träffade även Frida och Claudia som jag gick med på stan en sväng efter jag träffat Malin. Mycket trevligt, har inte träffat dessa tre på ett tag.

Kvällen kommer att bestå av film och smoothie med Malin. Skönt att ha sällskap! Inte det roligaste att tillbringa kvällarna ensam.




Måste bara lägga upp en bild på min stackars Bamse som blev biten av en annan hund på självaste nyårsafton.. Så jag och mamma åkte med han till djursjukhuset i sollefteå där han fick sys. Men nu har han tratt och mår bra.


Kommentarer
Postat av: frida

nemen stackars lilla prutten!

2009-01-05 @ 19:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0