Grillby

Befinner mig just för tillfället i Grillby, som är en liten by som ligger ca 1,5 mil ifrån Enköping. Hade visst lovat min kära mor att jag skulle följa med hit på Söndagmorgon, så hon slapp köra så långt själv, så det var bara att ta sitt arsle och sätta sig i bilen och köra. Surt bara att det var den första varma och soliga dagen på flera veckor.. Men jag hade inget val, ett löfte är ett löfte!
Så jag körde hela vägen och det gick bara bra, spännande att få köra där det är mycket trafik. Och på kvällen åkte vi till mamma kompis Cattis, som fyllde 50, och firade henne lite.
Och idag har dagen spenderas bl.a. hos Cattis, sedan blev det Västerås och därefter Enköping en snabbis. Så lite shopping har det blivit på denna resa, så då kan jag inte klaga på att jag var tvungen att åka ändå :)

Hade dock en klipptid imorgon kl 1045 i Kälarne som jag inte kommer hinna till.. Mitt hår som verkligen verkligen VERKLIGEN behöver cuttas. Men men, that's life. Får blir en annan gång, inom en snar framtid.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0