nära nu..

Känner att jag inte varit så haj på det här med att uppdatera bloggen men har haft rätt mycket att göra dom här dagarna. Och så har jag helt enkelt inte orkar heller.. Men nu så!

Är inne på mitt livs sista gymnasievecka, helt sjukt! Lilla jag tar studenten på FREDAG! Det är liksom 4 dagar. Kan faktiskt inte fatta det. Men så äre! Synd bara att det ska bli pissväder den här veckan. Typiskt när jag ska studenten, ja då ska de va skitväder. Fy fan! Men men, man kan ju alltid hoppas på ett mirakel.

Balen var iaf jättemysig! Man kände sig så otroligt fin, och att jag dessutom hade världens bästa kavaljer gjorde inte kvällen sämre. Även kul att se alla andra, som var uppklädda och fina. Skulle gärna göra om det!
Mösspåtagningen var också sjukt roligt. Hade riktigt trevligt sällskap, men jag skulle nog dock ha varit tyst om vissa saker.. Har ju en förmåga att ibland öppna mig lite föör mycket när jag druckit. Men men, gjort är gjort :)

Tog en paus i helgen och åkte hem till nära och kära. Kände att jag behövde vila upp mig lite så nu är jag fit for fight igen! Förstår egentligen inte varför jag inte drack ikväll.. För imorn kan jag inte för jag måste va körbar till onsdag, då jag och flickorna 4 åker till sundsvall och ska shoppa!
Men sen på kvällen, då jävlar. Då smäller det, och inte lite heller! Då jävlar ska jag ta ordentligt och bli riktigt packad. Och så kommer jag nog vara resten av veckan också! VIKTIGT!

Ikväll har man bara varit ute och cruisat med Frida och Claudia och kollat på fulla människor på körfältet. Kul att titta på folk men sjuuukt kallt. Men nu är man äntligen hemma i värmen.
Imorn blire fotografering och vattenkrig! Woho!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0