tisdag onsdag torsdag FREDAG

Börjar  få mer och mer ångest för varje minut som går. Läste nyss ett mail från en av mina lärare där det stod:


Hej!

Det verkar som det inte blir just några som kan komma på lektionerna på

torsdag. Vi hade kanske kunnat ha någon aktivitet ute i det soliga? vädret då.

Vi får väl anse att det är slut på skolarbetet nu då och då får jag istället hastigast titta in

till er i klassrummet på studentdagen efter aulan.

Det har varit jätteroligt att jobba ihop med er. Jag kommer verkligen att sakna er.


MVH

Sverker

Fan, jag började ju nästan böla av en sån där liten grej. Men just sista meningen, "Det har varit jätteroligt att jobba ihop med er. Jag kommer verkligen sakna er." Hur sorgligt är det inte?? Jag kommer aldrig någonsin gå i skolan nå mer. Samtidigt är det sjukt härligt men ändå sjukt sorgligt. Fan, jag börjar snart lipa. På riktigt liksom. Ångesten är HÖG.

Idag träffades iaf en stor del av klassen för att disskutera flak, present till lärarna och champagnefrukosten. Sedan blev det fotografering.
Imorn blir det Sundsvall med Anna Claudia och Frida :) Äntligen hitar vi på någonting alla 4! Kommer bli så kul! Dock kommer det inte va så kul att kliva upp imornbitti, hyrbilen ska hämtas kl 7 på statoil... Men Anna ska sova här inatt så får hjälpas åt att kliva upp.
Sedan på kvällen blire nog grillning med klassen någonstans och förhoppningsvis redlös fylla.
På torsdag ska vi köpa frukost, pynta flak och fixa klart allt det sista som behövs.
Sen är det fredag....... shit



Här är även en bild på mig och
Manne innan balen


























<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0