Here we go again

Den här skoleckan har varit rätt konstig. Det var första veckan efter den lååånga perioden av praktik som vi 3or på BF har haft. Man har liksom nästan glömt bort hur det är att gå i skolan, man vet liksom hur man gör längre. Hehe. Men det har dock knappt kännts som att man varit i skolan, vi har väldigt bra schema så våra dagar inte så långa och jobbiga så det har bara kännts lite udda. Fast jag ska väl inte klaga, skönt att gå i skolan med sånt här schema :)
Idag var vi en sväng på skidleken för att våran lärare Sverker ville att vi skulle få lite skidvana innan friluftsdagen och när vi ska till Storlien. Inte direkt det roligaste jag gjort, men härligt att få åka och röra lite på sig iaf!

Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå, har träning kl 18 och kl 22.10 tar jag bussen till mamma eller manne, får se vad det blir. 
Så jag ska väl ta och packa lite grejer till de strax för att fördriva lite tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0