Hi hi

Kul att göra folk lite nervös ibland ;) hihiiii.

Idag har det varit en riktgit slappmorgon, har bara kikat på tv och kollat runt lite på internet. Och ätit såklart. Känns som att man inte gör annat nuförtiden haha. Har varit duktig och tvättat lite också, men det var inte så mycket så det var inte direkt ansträngande.
Snart bär det iväg på gymmet igen, ska blir skönt men ändå inte. Har ju så bedrövliga skor.. Mamma och Micke glömde packa ner joggingskorna i min väska så dom ligger kvar i hällesjö, så nu får jag träna i min tygskor.. Hemskt bra för benen, speciellt för knäna! NOT. Men men, imorn får jag äntligen tillbaka dem. Och då är det hårdrockstema på Bodypumpen! Kommer nog bli tok kul :)

Även att mitt extrema godissug aldrig försvinner, vad ska jag göra?! Hjälp mig! Haha.

Och imorn är det torsdag, wiiiiiie!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Mitt godissug försvinner aldrig heller, vi måste fixa de här Carro! :)

2009-03-11 @ 23:19:10
URL: http://nordlundronja.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa; vi måste grejja det på nåt sätt! Men hur..? :P

2009-03-12 @ 08:02:53
Postat av: Ronja

Jag vettekatten alltså.. Men nånting måste vi komma på!

2009-03-13 @ 12:26:38
URL: http://nordlundronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0