Låt mig slippa..........

Alltså, det här är den värsta tiden på månaden. Utan tvekan alltså. Känns lite konstigt att skriva om det men va fan, är ju naturligt för oss kvinnor att ha det en gång i månaden. Och jag tycker nästan det är värst någon dag innan helvetet ska bryta ut. Man får sån ångest utan anledning! Satt i soffan och käkade middag med Iza och helt plötsligt fick jag världens klump i magen(och det var inte maten) och ångestkänslorna blev värre och värre. Började nästan kallsvettas och blev jätterastlös. Hade ingen aning om vad det berodde på, men bara några minuter efteråt kom jag på.. Skulle så gärna vilja att killar skulle få testa på hur det är för oss bruttor en gång i månaden! Dyrt är det också. Fy fan säger jag bara. Och sockersuget ska vi nästan inte ens snacka om... Det blir ju värre än vanligt, och hur hemskt blir det inte då liksom?! Tur att det bara händer en gång/vecka i månaden. Hade nog inte stått ut annars. Men när helvetet väl brutit ut så räcker det inte med att det ska komma massa äckel från en, utan man ska ha ont också! Och humöret är oftast inte på topp.. Världen är bra orättvis ibland.
Fast det här är väl också ett i-lands problem om man tänker efter.. Och man ska väl också se det lite positivt, eftersom man vet atr kroppen fungerar som den ska + att man inte är gravid! Höhö.

Nog med tråkigt snack om äckelpäckel, nu blire "I am legend" med Iza!
Har gjort en "Filmer-som-måste-ses" lista, med filmer som jag ännu inte sett, och jag har bockat av en del faktiskt. Ronja och Iza hjälpte mig med listan och dom tyckte att dessa filmer MÅSTE ses:

- Charlies änglar 1 och 2
- Kill Bill 1 och 2   [ HAR SETT :) ]
- Hancock
- Alla Sagan om ringen filmerna
- Mamma Mia
- Gladiator
- Twillight
- I am legend   [ SKA SES NU :) ]
- Tomb Raider
- Rush hour 1 2 och 3
- Brokeback mountain
- The guardian
- What happens in Vegas
- Happy gilmore
- A walk to remember
- Gone in 60 seconds
- Lock, stock and two smoking barrels   [ HAR SETT :) ]
- John Tucker must die
- Ali
- Jumper
- Freedome Writers
- The fast and the furious filmerna

Så jag har ju det jag gör nu framöver.. Haha.

Ciao

Kommentarer
Postat av: KungJohan

Ojoj Carro! Pinsamt att inte sett dessa :O

2009-03-18 @ 22:13:14
Postat av: Carro

Jag veeet.. men snart så! :)

2009-03-19 @ 09:27:24
Postat av: malin

a walk to remember <3

2009-04-05 @ 21:19:38
URL: http://malinn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0