Nervööööös

Imorn ska ju då nämligen lilla jag gå igenom en ny fas i livet, alltså köra på halkbanan! Alla säger att det bara är kul och att det inte är något att vara nervös över man jag kan såklart inte låta bli att va de.. Lär inte bli mycket sömn inatt. Ne men det går nog bra.

Träffade Jennifer en sväng idag, som man gör nästan varje måndag :) Måste ta och umgås riktigt någon dag!

Just det!
Singing bee har börjat och det kommer sändas på fredagar kl 21.30Tv3. Då måste ni hålla koll på Johan Iza och mig, som sitter någonstans i publiken!

Och Ronja N - Kör hårt ;)

Nu blire Kill Bill II med Iza. Hörs!


torsdagtorsdagtorsdag


Kommentarer
Postat av: Jennifer

oooh ja :)

2009-03-10 @ 11:02:43
URL: http://jennifer911125.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha men carro! nu gör du mig sådär nervös igen :P:P

2009-03-10 @ 21:51:58
URL: http://nordlundronja.blogg.se/
Postat av: Carro

Hihi ;)

2009-03-11 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0