Äntligen!!

Idag kom jag äntligen iväg på gymmet! YESYESYES! Skulle egentligen köra bodypump 1930 med malin men det hanns inte med så vi tar det nästa vecka istället :) Får se om madde hänger med då också.

Helgen bestod bara av camilla. Hon kom till frösö flygplats 22.00 på fredagkväll och då blev det bara att vi åkte hem till manne och surrade lite. Dagen därpå blev det först stan och fika. Sedan på kvällen blev det utgång, O'learys där Ständutt blakk uppträdde. Märkte dock inte av dom så mycket.. Haha. Träffade mycket roligt och udda folk. Men kvällen var klart godkänd! Vet inte vad camilla tyckte om dessa jämtländska människor men jag hoppas hon trivdes! Hon åkte till Hällesjö med robin och carro på söndagmorgon, hoppas jag hinner träffa henne en sväng på onsdag innan hon far hem till fjollträsk igen.

Idag har varit en lugn dag. Vaknade av att Anna-Karin på AF ringde och sa att hon inte kunde träffa mig idag, så då gick jag en sväng till Jennifer istället. Vi gick på stan och letade partykläder men det fanns inte så mycket som dög för oss.. Sen blev det FRISTILEN. Jag är så stolt. Men nu sitter jag här och är täppt i näsan.. Som jag sa till Manne och Madde, skulle inte förvåna mig om jag vaknar imorn och är förkyld igen. Då skulle jag bli galen. Nån som vet hur man bygger upp immunförsvaret? För det behöver verkligen jag. 

Nej nu blire mys, måste passa på eftersom jag jobbar kväll hela veckan.. :/ Förutom onsdag förhoppningsvis.
Jo just det, en jobbarkompis var med om en bilolycka idag när hon var på väg till jobbet. Riktigt hemskt! Hoppas verkligen hon mår bra. Tänker på dig Emelie!

Det var det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0