Fredagen den 13.....

Fredag fredag fredag. En av de bästa dagarna på hela veckan. Iallafall förut, nu är det nästan som vilken annan vardag som helst. Men det är dag före helg, det är alltid bra! Men fredagen den 13 är alltid lite spännande, inte för att det brukar hända nåt dåligt, peppar peppar ta i trä, så är det som nå läskigt ändå..

Och jag är så glaaaad för jag kan äta utan att det gör så förbaskat ont när jag sväljer!! :) Vet dock fortfarande inte hur det blir med jobbet imorn. Det är en sak att känna sig pigg när man sitter i soffan och skriver här, men en helt annan att springa runt på konsum och vara trevligt och plocka upp varor osv. Så jag vet inte alls hur jag ska göra. Det är ju ändå 8.5 timmar = ca 1500kr.
Men jag ska iväg en sväng med pappa sen så jag får se hur det känns då. Håll tummarna!


sleepy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0