Tisdag 17 November

Har nu jobbat lördag söndag måndag tisdag och så jobbar jag onsdag och fredag. Så jag har haft rätt fullt upp några dagar.
I lördags var det inflyttningsfest med massa trevligt folk. Var dock nykter för att jag äter pencilin, och skönt var det! Kom hem halv 3 och började jobba 11 dagen efter. Och det hade aldrig gått bakis.. Men jag hade kul ändå, helt klart :)
Har blivit frisk och det är riktigt skönt. Väntar bara på att pencilinen ska ta slut så jag får börja TRÄNA igen. Jag vill jag vill jag vill! Vill komma in i en rutin igen så det blir kul att träna igen. Som manne säger "du ska känna att du VILL träna, inte att du MÅSTE". Och det har han väl lite rätt i men så tänker nog dom flesta. Iallafall litegrann. Men men, på fredag då är det bara att köra! Fast då jobbar jag till 1830 och så kommer en kompis från Enköping och blir här över helgen, så det får nog vänta till söndag.
Nu väntar jag bara på att Manne ska komma hit. Har lite längtan, även fast jag träffade han imorse.

Och imorn börjar jag jobba kl 6 så det blir tidig kväll.

Hörs! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0