ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Varför ska jag va så klantig??

Allt hade gått så bra idag, jag var duktig och gick och träna och så. Och när jag var på väg hem så kommer mamma och micke och åker och frågar om jag vill ha skjuts hem och jag tackar såklart ja!
Och sen när vi väl va framme på Frösön så skulle ja ta med Bella ut så hon skulle få kissa och då måste min mobil ha farit ur fickan medan jag hedde på´hennes koppel och jag inser inte det förrän jag kommer in, alltså när dom redan har ÅKT. Så jag kutar till datorn och försöker få kontakt med någon som kan ringa. Och tillslut fick någon tag på mamma och hon vägra ju att vända. Så nu vart det så krångligt att min moster, som bor på väg mot Hällesjö, fick ta den och stackars manne får åka och hämta den när han slutar.. Herregud. Vad arg jag blir på mig själv!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0