Löööörda'

Blev att vi åkte till Hällesjö igår. Hade väl inte så mycket annat för oss och så kände väl Robin sig lite ensam och ville ha hit oss. Så då var det bara att fara :) När vi kom så var det två män från Belgien här, Eric och Luc, som tydligen ska stanna här tills på fredag. Och det innebar att jag och manne fick sova nere på en madrass med sovsäckar på påslakan över. Inte den skönaste upplevelsen direkt, hade ont i både rygg och nacke när vi vaknade. Haha.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Robin är vid nån sjö med Eric och fiskar, mamma och micke håller på att göra en hästhage eftersom vi ska få hem 2 hästar nästa vecka(!), manne städar bilen och jag gör i princip ingenting. Eller jo, ja har precis bakat en kladdkaka, typ det enda vi får äta under våran inte-äta-godis period. Visst, kladdkaka är väl inte det bästa man kan äta men man måste ju få i sig socker på nåt vis! Även att Eric och Luc hade med sig väääärldens godaste choklad, och hur jag vet det? Jo Eric hade med sig samma choklad när han var hit förra gången. Fy fan, var så hemskt att sitta och kolla på när alla andra satt och smaskade i sig chokladen. Men jag kände mig duktig som stod emot :)

Funderar på att åka en sväng till Kälarne, måste köpa ett gummiband till mina jeanstights som mamma ska laga. Får bara se om tygaffären är öppen!
Aja.


Här får ni en mysbild också!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0