Ny vecka, igen

Fan vad veckorna går fort. Man hinner knappt blinka så är det fredag. Och sen POFF, så är det söndag. Även att det är mindre än 2 månader kvar till jul.. Helt sjukt, var ju nyss sommar.

I helgen hände det inte så mycket. Åkte till Hällesjö i fredags och i lördags blev det Grönt kort-utbildning. Det är en utbildning man bl.a. måste ha för att få tävla i hundspann. Jag själv kommer aldrig ställa mig bakom en släde för att tävla, men det behövdes folk för att kursen skulle kunna hållas överhuvudtaget så jag ställde upp.
Sen på kvällen blev det bara deeeg, kollade på typ körslaget och dansbandkampen! Haha sjukt. Robin unt Carro kom också, trevligt trevligt :)

Söndagen hände det inte heller så mycket, Mamma Micke Robin och Carro åkte till Junsele och hämtade nå hästar som vi ska ha hemma på gården. Jag skulle jobba så jag kunde inte hänga med, så jag och manne var bara hemma ett tag och tog det lugnt och sen åkte vi till stan. Jobbade 15-19. Sen blev det subway, ovanligt? NEJ. Haha. Men det var gott!

Och nu sitter jag här och ska strax hoppa in i duschen. Måste in till stan och fixa nå grejer inför fredag, vet fortfarande inte vad jag ska va.. Panik!
Och sen blir det jobb 3 timmar, kul...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0