PMS eller vad?

Jag undrar vad det är med mig nu, men det är nå fel iaf. Jag är sur och grinig på allt. Blir typ förbannad så fort nån öppnar munnen, och när jag tänker på olika saker och personer så blir det värre. Är det pms eller vad är det? Eller är det bara en vanlig, kvinnlig humörsvängning iochmed lingonveckan? Fan, man blir ju galen snart. Man vill ju liksom inte gå runt och va sur..
Aja, sover på frösön inatt så jag kanske blir gladare imorn när jag vaknar upp med sällskap av robin och carro.

Var på PC idag och fick manikyr av Malin L :) Trevligt trevligt! Kul att få surra av sig lite medans man blev ompysslad. Och så insåg jag återigen att jag längtar tillbaka till skolan. Skolan, klassen, maten, allt folk man träffade varje dag, vissa lärare, typ allt!! Jag hade tre riktigt bra år i gymnasiet. Visst, lite upp och ner vad det men i helheten var allt toppen.

Men nu kom mannen, så nu blire käk!
BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0