Sooool

Skönt att få komma ut en sväng idag, har ju varit tokfint väder! Ogillar att promenera själv så därför var det extra bra att Anna var med :) Vi har varit jätteduktiga idag och sökt 7 jobb. Fan, om man inte får nåt av dom jobben så vet jag inte alls vad man ska ta sig till.. Hur många jobb måste man söka innan man får nåt vettigt? H1 var ju inte så vettigt för min del. Haha. Men grattis till den som fick min plats :)

Nu sitter jag och väntar på att mannen ska komma hit, för jag tänkte nämligen avancera och laga mat, riktig mat! Inte nå jävla hamburgare eller liknande skit. Jag tänkte laga Krämig pasta med curryräkor. Är ju inte direkt duktig på att laga mat men jag kanske är en mästerkock efter det här :) Man kan iaf drömma..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0