Haha ne nu

Nu håller jag på att få nå allvarligt fel. Hade en riktig innedag igår, gjorde i princip ingenting på dagen. Låg mest i soffan och kikade på tv. Och sen kikade jag på The Holiday som inte är så speciellt sorglig, men på en scen började jag att storböla! Jättekonstigt.

Och Jackie och Patrik vann!! Höll på Kristoffer ett bra tag men han bara sjönk i mina ögon för varje avsnitt.. Trodde han var en bra kille som bara spelade. Men icke. Men Jackie har varit en "favvo" i princip hela tiden.

Var och kika på Fridas lägenhet en sväng också, och hon bodde jättefint! Blev jätteavis. Vill också ha nå eget! Kul att ses alla 4 en sväng också :)

Snart kommer anna hit också, ska sitta hemma hos mig och kika på film och bara ta det lugnt. Och sen blir det en sväng till Moster, jackorna som är beställda har kommit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0