Sol

Ha varit sol hela dagen, så jäkla härligt!
Synd bara att man inte kunnat vara ute lika mycket som man velat.
Tog först en liten sovmorgon, sen bar det iväg till hammarstrand för att köpa en doppresent och sen var det dax för dop. Var mannes lilla kusinbarn Emmy som skulle döpas, så otroligt söt liten tjej :) 
Så vi var var där mellan 13-16 och då när vi kom hem så var i princip solen borta. Hann iaf med en liten tur i skidspåret innan solen försvann helt.
Och nu sitter jag här äter en apelsin, väntar på att maten ska bli klar så man får i sig nåt riktigt i magen och sen lär man väl lägga sig i soffan och dega, som vanligt. Men jag känner för att hitta på nåt kul, men vad? Får väl se vad det blir.


 

Insåg också i veckan att jag nog aldrig skulle kunna ha ett företag som mamma och micke har. Vi blev som komipsar med dom här två på bilen, Karin och Holger, som är från Tyskland. Dom kom och sa Hej då till mig i torsdags när jag jobbade och Karin började storgrina och då började jag också storgrina. Det var inte kul! Speciellt när man vet att man kanske aldrig får träffa dom nå mer. Men dom sa att dom skulle komma tillbaka så jag hoppas verkligen på det :)

Hemskt intressant läsning! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0