Måndag måndag måndag måndag måndag måndag

Måndag. En dag jag aldrig kommer att gilla. Men den är bra på ett sätt. Måndag är en början på en ny vecka, början på något nytt! Ifall man hade en dålig vecka innan så är måndagen bara början på något bättre :)
Man måste tänka positivit, kan iaf försöka.

Helgen blev bara en myshelg hemma hos mamma i Hucksjöåsen. Utan tv dessutom! De va längesen sist. Men riktigt skönt faktiskt, man gjorde så mycket annat istället för att bara sitta och glo.
Var bl.a. ute och gick med Smilla! Vi var ute och utforskade Hucksjöåsen lite, vart ca 1 timmes promenad så jag och Smilla va nöjda och glada :)
På kvällen blev vi bjudna på Halloweenmiddag hos grannarna, riktigt god mat och härligt folk!
Sen blev det bara mys.

Nu sitter jag och kikar på One Tree Hill, fick femte säsongen av pappa nyss så nu sitter jag strecktittar på dom haha. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0