Den här dagen har bara...

Den här dagen har bara känts så konstig. Öppnade i förbutiken på jobbet för första gången alldeles själv, så jag har varit nervös och haft ont i magen mest hela dagen. Tycker inte om att va själv när jag inte kan hantera maskinerna till 100%. Men men, det gick väl bra. Alla grejer jag trodde jag hade gjort "fel" gick att lösa så det var lugnt som tur var. Jag gick godkänt av Lisa iaf :)

Just nu sitter jag och kikar på family guy och har ätit en underskattad maträtt; Pasta, köttbullar och gräddsås! Så himla gott och framför allt simpelt! Mums.
Är också ensam hemma tills på onsdag, manne är på kurs i Hudiksvall och flickorna är hos mamma så det är läskigt tyst här hemma.. Är inte van det. Men men, jag överlever. Får väl passa på att hitta på lite saker för mig själv.

 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0