Hoppsan hejsan!

Kom på i ett svagt ögonblick att jag har nånting som liknar en blogg, så jag tänkte att jag flikar in och skriver ett inlägg! Mitt liv är inte så händelserikt så jag förstår varför jag inte skriver här så ofta längre..

Sen sist har det nog hänt lite grejer i alla fall:

- Har skaffat några små underbara ting, två Siberian Huskytikar! Chili och Cinna heter dom.
- Har ett någolunda bra jobb, där jag i alla fall kan leva på min lön.
- Manne blev morbror den 9 Januari i år till lilla Selma, som nu alltså är 9 månader! Tiden går så himla fort.
- Min mamma har hunnit flyttat 2ggr, först till Mjösjö och nu bara för någon vecka sen till Hucksjöåsen.
- Har tagit upp kontakten med några gamla vänner, yaay!

Sen kommer jag inte på så mycket mer, men det kommer väl kanske upp i nästa uppdatering. (Om det blir någon ;) )




Smulan och hennes valpar ( bl.a. Chili och Cinna )



Flickorna, bara någon vecka efter vi fått hem dom.



Finaste Selma och Manne.


See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0